آموزش ماساژ دور چشم برای رفع چین و چروک

ماساژ چروک دور چشم

دیدن اولین خط چین و چروک در زیر چشم و یا بر روی صورت می‌تواند بسیار شوک‌کننده باشد. متاسفانه با گذشت زمان و بالا رفتن سن چین و چروک‌ها نیز ظاهر خواهند شد، هیچ کسی نمی‌تواند بگوید من از این قاعده مستثنا هستم. پس باید این واقعیت را قبول کنیم که ما نیز با این چین و چروک‌ها مواجه خواهیم شد. بعضی از مردم خوش شانس هستند و بعد از ۴۰ سالگی و یا ۵۰ سالگی با این چین و چروک‌ها مواجه می‌شوند و بعضی از مردم این شانس را نداشته و از سی سالگی با چین و چروک‌های زیاد مواجه می‌شوند. البته که منظور از شانس، ده‌ها فاکتور از جمله ژنتیک و یا حتی محیط جغرافیایی می‌باشد.

به هر حال مشاهده این چین و چروک‌ها بسیار دلهره‌آور خواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با ماساژ چروک دور چشم آشنا کنیم. این نوع ماساژ می‌تواند شما را نه تنها از دست چروک دور چشم بلکه چروک روی صورت نیز رها سازد و روند پیشرفت چروک دور چشم و صورت را متوقف کند. همراه ما باشید.

ماساژ چروک دور چشم

ماساژ چروک دور چشم

می‌دانید چرا زنان ژاپنی و چینی و یا به صورت کلی زنان آسیای شرقی می‌توانند به صورت طولانی مدت پوست خود را زیبا و بدون چروک نگه دارند. آن‌ها صورت خود را هر روز ماساژ می‌دهند. ماساژ چروک دور چشم تاثیر مثبتی بر از بین رفتن چروک خواهد داشت. ماساژ به صورت کلی تاثیر مستقیم بر ارگان‌ها و سیستم‌های مهم بدن دارد:

  • سیستم عصبی
  • سیستم گردش خون و لنفاوی
  • سیستم عضلانی

شما نیز می‌توانید با تمرین دادن ماهیچه‌های صورت خود با استفاده از تجهیزات ویژه و دستگاه‌های ماساژور نتایج شگفت آور ماساژ چروک دور چشم را مشاهده کنید.

این ماساژ فواید زیر را به همراه خواهد داشت:

  • کاهش چین و چروک دور چشم و روی صورت
  • به طور طبیعی پوست را نرم و لطیف خواهد کرد
  • از بین بردن تورم و پف

برای این منظور شما باید سه مرحله ماساژ چشم را طی کنید تا از روند پیشرفت چین و چروک صورت و دور چشم خود جلوگیری کرده و حتی آن‌ها را نیز از بین ببرید.

1- ماساژ صورت ضد چروک (ماساژ چروک دور چشم):

ماساژ صورت ضد چروک

اثر ماساژ صورت ضد چین و چروک بعد از اولین جلسه ماساژ دیده می‌شود. تکنیک‌های مخصوصی که در ماساژ چروک دور چشم استفاده می‌شود، گردش خون و انعطاف پذیری پوست را بهبود بخشیده و کمک می‌کند که تنش‌های موجود در عضلات صورت از بین برود، نتیجه تمامی این فواید جلوگیری از تشکیل چین و چروک‌های جدید و کاهش چین و چروک‌های موجود خواهد بود. همچنین این نوع ماساژ دارای اثر بسیار بلند مدت است که راه را برای جوان سازی پوست صورت بدون کمک جراحی باز می‌کند.

دوره توصیه شده برای این ماساژ از ۶ تا ۱۰ بار است. مابین هر ماساژ باید فاصله وجود داشته باشد بهتر است یک یا دو بار در هفته انجام شود. ممکن است این نوع ماساژ توسط متخصص ماساژ به شما توصیه شود.

2- ماساژ ‏اپی فیکس صورت:

ماساژ ‏اپی فیکس صورت

تکنیک‌های این ماساژ به صورت بیضی شکل انجام می شود. این نوع ماساژ باعث می‌شود که تنش در عضلات از بین برود همچنین تنش‌های مختلف موجود در روی صورت کاهش پیدا کند. این ماساژ را ما نمی‌توانیم آموزش دهیم چرا که باید توسط ماساژور متخصص انجام شود. البته می‌توانید از دستگاه‌های ماساژور نیز برای انجام این نوع ماساژ استفاده کنید.

نتایج این نوع ماساژ پس از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود. اگر این ماساژ به صورت منظم و مرتب انجام شود یک جایگزین مناسب برای تزریقات روی صورت است.

دوره توصیه شده برای این نوع ماساژ ۶ تا ۱۰ بار است البته هفته‌ای یک یا دو جلسه باید انجام شود.

3- ماساژ اسپا برای صورت:

ماساژ اسپا برای صورت

سومین مرحله از ماساژ چروک دور چشم انجام ماساژ آرام‌بخش صورت یا همان اسپای صورت است. این نوع ماساژ شانه، گردن و صورت شما را شامل خواهد شد. یک روش خوشایند و موثر برای کسانی است که می‌خواهند فرایند پیری و افزایش چین و چروک خود را به تاخیر بیاندازند.

ماساژ اسپا باعث بهبود گردش خون و افزایش مواد مفید در بافت می‌شود. کاهش استرس از دیگر فواید ماساژ است که باعث بهبود فرایند خواب نیز می‌شود.

کمتر شدن استرس و بهبود فرآیند خواب باعث می‌شود که روند پیری و افزایش چین و چروک صورت از سرعت خود کاسته و متوقف شود.

علاوه بر این روش‌ها شما می‌توانید از روغن‌های مختلفی نیز برای ماساژ دادن استفاده کنید. به عنوان مثال در زیر دو روغن را به شما معرفی می‌کنیم که ماساژ دادن صورت با استفاده از این روغن‌ها می‌تواند چین و چروک دور چشم و روی صورت را از بین ببرد.

ماساژ چروک دور چشم با استفاده از روغن نارگیل:

ماساژ چروک دور چشم با استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل همانند آووکادو حاوی مقادیر بالایی از ویتامین e و همچنین مواد مغذی است که می‌تواند به تعمیر بافت‌های شکسته کمک کند. شما می‌توانید روغن نارگیل را با استفاده از ماساژ آرام در پوست اطراف چشم خود استفاده کنید. علاوه بر اینکه روغن نارگیل باعث کاهش چین و چروک دور چشم شما می‌شود، می‌تواند پوست شما را نیز براق کند. بهترین زمان برای انجام این ماساژ قبل از رفتن به رختخواب برای خواب است.

ماساژ چروک دور چشم با استفاده از روغن رزماری:

ماساژ چروک دور چشم با استفاده از روغن رزماری

ماساژ دادن پوست چروک می‌تواند جریان خون را تحریک کرده و افزایش دهد. این جریان کمک می‌کند تا رادیکال‌های آزاد که عامل عمده چروک هستند از بین بروند. توجه داشته باشید که شما نباید پوست خود را بدون استفاده از روان کننده‌ها ماساژ دهید.

بهترین انتخاب برای انجام ماساژ چروک دور چشم روغن رزماری است. روغن رزماری باعث خواهد شد که خشکی پوست شما از بین برود و همچنین اصطحکاک ماساژ را نیز کاهش خواهد داد.

برای این کار یک انگشت خود را در کاسه روغن رزماری فرو برده و به آرامی این روغن را از گوشه چشم خود که نزدیک بینی است به دو چشم خود بمالید.

با فواید و نحوه ماساژ چروک دور چشم آشنا شدید. پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به هیچ وجه خودتان انجام ندهید چرا که ماساژ به همان قدر که مفید است می‌تواند برای شما مضر باشد، البته اگر به درستی تکنیک‌های آن اجرا نشود! بهترین کار این است که از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید. به عنوان مثال برای از بین بردن چین و چروک دور چشم خود می‌تواند از دستگاه ماساژور صورت بهره ببرید که با علم روز دنیا و تکنیک‌های جدید ساخته شده است.

ما در شرکت آیرست بهترین دستگاه‌های ماساژور را با مناسب‌ترین قیمت و خدمات ایده‌آل برای شما فراهم آورده‌ایم. حتما سری به سایت و محصولات موجود ما بزنید.

مشاهده محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *