بهترین غذا های سم زدایی بدن


  1. لازم است برای مشاهده بهترین نتیجه این غذاها را حداقل سه بار در هفته در خود بگنجانید. با گذشت سه روز شاهد روشنی و درخشش پوست و تغییرات مو و بدنتان خواهید بود.

بیایید از اینجا شروع کنیم

با حذف اصلی‌ترین غذاهای پیرکننده !

  • غذای فرآوری شده
  • شکر تصفیه شده
  • شیرین­ کننده‌های مصنوعی
  • گلوتن

کلم

کلم به خلاصی از دست چین‌و‌چروک اطراف لب و چشم که می­تواند نشانه میزان کورتیزول زیاد باشد، کمک می­کند. مقدار کورتیزول زیاد باعث می­‌شود پوست سریع­تر پیر شده و چروک بخورد.

غده فوق کلیوی مسئول تولید کورتیزول است. با مصرف غذاهای ضد التهاب و سرشار از ویتامین A، Cو Eمی­توانید مقدار کورتیزول را کاهش دهید، چروک­‌ها را کم کنید و از ایجاد خطوط روی صورت جلوگیری کنید.

کلم قرمز را انتخاب کنید زیرا مقدار ویتامین Cآن ۶ تا ۸ برابر بیش از نوع سبز است. در حقیقت، یک فنجان کلم قرمز ۸۰% مقدار ویتامین Cتوصیه شده مورد نیاز شما را در بر دارد. برای حداکثر استفاده از این ماده غذایی ۳ تا ۵ بار در هفته آن را در رژیم غذایی خود داشته باشید.

kalam

چغندر

چغندر به درخشش چشم­‌های کدر و تمیز‌کردن سیستم لنفاوی کمک می‌کند. تمیزکردن سیستم لنفاوی از طریق پاک‌کردن کدری و زلال‌شدن سفیدی چشم، به بازگشت جوانی شما کمک می­کند. چغندر آهن زیادی دارد و حاوی آنتی اکسیدان بتاسیانیناست که حامی کبد و سلامت لنفاوی است.چغندر همچنین توانایی حمل اکسیژن بدن را ۴۰۰ برابر افزایش می­دهد.

choghondar

گشنیز

یک سبزی زیبایی دیگر گشنیز است که به دفع فلزات سنگین از سیستم بدن شما که منجر به بزرگ شدن سلول­های چربی می­شود، کمک می­کند. این سموم روند ظهور سلولیت در بدن را افزایش می­دهد.

geshniz

جو کامل

غذاهای دیگری هم وجود دارند که با وجود سلولیت مبارزه می­کنند مثل جو‌کامل!!! جو‌کامل را نباید با جو دوسر اشتباه گرفت. جو‌کامل طبیعی­‌ترین و فراوری‌نشده‌­ترین نوع جو به شمار می­رود. این غذا مقدار فیبر زیادی دارد که در برنامه ضد سلولیت دراز مدت تاثیرگذار است. فیبر به رفع و تمیزکردن سمی که از سلول­های چربی آزاد می­شود کمک می­کند، درنتیجه این سم مجدداً وارد چرخه خون نمی­شود.

jo

مرکبات

غذای دیگری که می­تواند با سلولیت مبارزه کند مرکبات است. مرکبات غنی از ویتامین Cاست که می­تواند به ترمیم کلاژن پوست و ممانعت از تشکیل سلولیت کمک کند. بهترین زمان مصرف مرکبات برای کسب بهترین نتیجه، صبح ناشتا است.

morakabat

گردو

مغز گردو یکی از چربی­‌های مرتبط با زیبایی است که می­تواند به لطافت و زیبایی هرچه بیشتر پوست شما کمک کند و در عین حال مفاصل را روغنکاری کرده و غشاء سلولی را در برابر آسیب اکسایشی تقویت ­کند. خود گردو سرشار از امگا۳ است که در بهبود پوست و زیبایی آن تاثیر دارد. چربی­‌های سالم مثل مغزگردو همچنین با لکه­‌ها، چروک پوست و نازک شدن مو مبارزه می­کند ویژگی­هایی که می­تواند تا حد زیادی سن شما را بالا ببرد.

gerdu