همه چیز در مورد ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ

ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ

ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ یکی از درمان‌های موثر برای تسکین درد‌های موجود در صورت و رفع برخی مشکلات در این ناحیه می‌باشد. تکنیک‌های این ماساژ ساده بوده و به راحتی می‌توان آن‌ها را یاد گرفت. می‌توان این نوع ماساژ را با روش‌های دیگر رفع چین و چروک صورت نیز مورد استفاده قرار داد تا میزان تاثیر آن‌ها نیز بیشتر شود. ماساژ صورت ژاپنی فواید بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ بحث کرده و اطلاعاتی را در این باره برای شما بیان کنیم. همراه آیرست باشید.

ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ

ماساژ صورت ژاپنی

همانگونه که اشاره شد ماساژ صورت با سنگ داغ که بیشتر در کشور ژاپن مورد استفاده قرار می‌گیرد و آن را نیز به این کشور نسبت می‌دهند فواید زیادی برای صورت داشته و می‌تواند زیبایی صورت را به کسی که آن را انجام می‌دهد هدیه دهد.

از دیگر فواید این نوع ماساژ می‌توان به افزایش سرعت سیستم عصبی، افزایش گردش خون و تحریک غدد لنفاوی اشاره کرد که تمام این موارد باعث خواهد شد که فرد استفاده کننده پوست زیباتری داشته باشد. مراکز ماساژ بسیار زیادی وجود دارند که این نوع ماساژ را ارائه می‌دهند شما می‌توانید برای دریافت آن به این مراکز مراجعه کنید. به صورت میانگین در ژاپن برای انجام این نوع ماساژ ۷۵ تا ۱۹۵ دلار هزینه دریافت می‌شود.

تاریخچه ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ

تاریخچه ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ:

ژاپن جزیره‌ای است که از کوه‌های آتشفشانی زیادی تشکیل شده و آتشفشان‌های زیادی در این کشور وجود دارد. در این کشور شما می‌توانید هزاران چشمه آب گرم با مواد معدنی مختلف پیدا کنید که در آن‌ها انواع مختلف ماساژ و حتی آب درمانی ارائه می‌شود. مردم ژاپن برای درمان بسیاری از بیماری‌های خود از انواع مختلف این خدمات بهره می‌برند.

ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ توسط Shogo Mochizuki یکی از مربیان برجسته ژاپنی طراحی شده است. در این نوع ماساژ از سنگ‌های آتشفشانی برای ماساژ دادن اندام‌های صورت استفاده می‌شود. در فرهنگ ژاپن این سنگ‌ها به عنوان نمادی از بهشت شناخته می‌شوند.

از ۱۵۰۰ سال پیش مردم آسیای شرقی به این سنگ‌ها به عنوان نمادی برای تعادل بدن نگاه می‌کنند. امروزی بسیاری از این سنگ‌ها در ماساژ‌های مختلف استفاده می‌شود. یکی از اشکالاتی که این نوع سنگ‌ها دارند این است که سطح این نوع سنگ‌ها زیاد صاف نبوده و باعث ایجاد خراش‌های کوچک در بافت‌های ظریف صورت می‌شود. خود همین خراش‌های ایجاد شده باکتری‌ها را در خود جذب کرده و باعث افزایش آن‌ها در روی صورت می‌شود. البته این مشکل امروزه قابل حل بوده و این سنگ‌ها طوری تلاش می‌کنند که این مشکل به وجود نیاید.

چرا سنگ‌های بهشتی

چرا سنگ‌های بهشتی:

1- شکل درست سنگ‌ها:

پس از آزمایشات فراوان مشخص شد که بهترین نوع سنگی که می‌توان در ماساژ استفاده کرد سنگ‌های بهشتی می‌باشد. چرا که این نوع سنگ‌ها در داخل خود سوراخ‌هایی دارند که می‌توان انگشت را به داخل آن فرو برد و سنگ را برداشت. این قابلیت باعث می‌شود که فرد ماساژ دهنده کنترل خوبی روی حرکت سنگ گذاشته و به صورت دقیق آن را هدایت کند.

شکل سنگ‌های بهشتی این امکان را به شما می‌دهد که آن‌ها را به راحتی بین انگشتان شست و دیگر انگشت خود نگه داشته و به راحتی بتوانید به هر صورتی که دلتان می‌خواهد آن را چرخش دهید و تکنیک‌های مختلف را بدون هیچ گونه مشکلی به مرحله عمل برسانید. داشتن لبه‌های گرد یکی دیگر از مزایای این نوع سنگ‌ها می‌باشد که این توانایی را به شما می‌دهد که انواع مختلف تکنیک‌ها از جمله تکنیک‌های حرکتی را به درستی انجام دهید.

2- حفظ گرما:

موادی در داخل این نوع سنگ‌ها وجود دارد که باعث می‌شود بتواند گرما را به خوبی در خود حفظ کند. همچنین سوراخ‌های موجود در داخل این نوع سنگ به شما اجازه می‌دهد که بدون هیچگونه لمس کردن چهره مشتری صورت آن را مورد ماساژ قرار دهید. مطمئناً انجام ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ بدون این نوع سنگ‌ها امکان پذیر نمی‌باشد چرا که این نوع سنگ‌ها صاف بوده و گرما را به خوبی در خود حفظ می‌کند.

برخلاف دیگر سنگ‌ها، سنگ‌های بهشتی می‌توانند گرما را به صورت یکنواخت به صورت انتقال دهند. معمولا دیگر سنگ‌ها روغن را جذب خود می‌کنند که این برای ماساژ مناسب نیست ولی سنگ‌های بهشتی این مشکل را ندارد.

چگونه سنگ‌ها را برای انجام ماساژ صورت ژاپنی گرم کنیم؟

چگونه سنگ‌ها را برای انجام ماساژ صورت ژاپنی گرم کنیم؟

بهترین راه برای گرم کردن سنگ‌ها این است که از یک پد الکتریکی استفاده کنید. سنگ‌ها در حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به حرارت مورد نیاز می‌رسند.

بنا به دلایل مختلف نباید این سنگ‌ها را با آب گرم و آرام پز گرم کنید. یکی از دلایل این است که ترکیب سنگ و آب می‌تواند موجب گسترش باکتری‌ها شود. این می‌تواند برای مشتریانی که آکنه یا جوش روی صورتشان دارند بسیار مضر باشد. دلیل دوم این است که این نوع سنگ‌ها بسیار شکننده هستند و هنگام انداختن در داخل آب امکان شکستن آن‌ها وجود دارد.

برای گرم کردن سنگ‌های خود از مایکروویو استفاده نکنید زیرا در بلند مدت باعث شکستن سنگ‌ها خواهد شد.

 

نکات مهم در ماساژ صورت با سنگ داغ

نکات مهم در ماساژ صورت با سنگ داغ:

شما باید بعد از گرم کردن سنگ از مناسب بودن دمای آن اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید که سنگ گرمی که در دستتان است ممکن است به پوست صورت که آسیب پذیرتر می‌باشد آسیب برساند. می‌توانید برای اطمینان حاصل کردن از دمای سنگ، آن را بر روی مچ دست و یا صورتتان نزدیک کنید.

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که میزان نگهداری گرما در هر سنگ متفاوت می‌باشد ولی به صورت متوسط هر سنگ می‌تواند دو دقیقه گرما را در خود حفظ کند.

نکته سوم مهمی‌که باید به آن توجه کنید این است که هر تکنیک ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ را تا زمانی که احساس راحتی می‌کنید می‌توانید انجام دهید. برای انجام هر کدام از تکنیک‌ها به صورت درست شما باید تمرین‌های زیادی انجام داده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

با فواید ماساژ صورت ژاپنی با سنگ داغ و همچنین نکات مهم آن آشنا شدید. اگر شما نیز می‌توانید این نوع ماساژ را روی صورتتان انجام دهید، بهتر است که تردید نکرده و انجام آن را در برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهد.

معمولاً افراد آماتور نمی‌توانند خودشان این نوع ماساژ را بر روی صورت اجرا کنند و همچنین رفتن به مراکز ماساژ برای انجام آن زمان‌بر و هزینه‌بر است. پیشنهاد ما این می‌باشد که به جای انجام این نوع ماساژ، از دستگاه ماساژور صورت برای بهره‌مندی از این فواید و حتی باید بیشتر از آن استفاده کنید.

برای استفاده از دستگاه‌های ماساژور به خصوص دستگاه ماساژور صورت نیاز به هیچگونه تخصصی ندارید و فقط کافی است که دکمه شروع آن را بزنید تا دستگاه به صورت خودکار ماساژ اصولی را بر روی صورتتان انجام دهد.

اگر به دنبال خرید با کیفیت‌ترین دستگاه‌های ماساژور با مناسب‌ترین قیمت هستید پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و ماساژور مناسب خود را شناسایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *